Monday, September 1, 2014

SAMBUTAN AIDILFITRI MADA DISAMBUT SEDERHANA TETAPI MERIAH

Sambutan Hari Raya Aidilfitri 2014 peringkat Ibu Pejabat Lembaga Kemajuan Pertanian Muda (MADA) diadakan di Konkos, Ibu Pejabat MADA pada 16 Ogos 2014 telah disambut secara sederhana namun meriah.

Majlis tersebut diadakan secara sederhana bagi bersama-sama merasai kesedihan dan menghormati mangsa dan ahli keluarga dalam kejadian nahas penerbangan komersial Malaysia MH17 dan kehilangan MH370.

Sebanyak 15 gerai makanan dengan pelbagai juadah tradisional dan moden disediakan kepada
anggota MADA dan keluarga antaranya ialah nasi arab, laksa, bihun sup, ketupat dan lemang, cendol, rojak buah. satay, char kueh teow Abu Nawas dan banyak lagi.

Sambutan tersebut diserikan lagi dengan kehadiran Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Dato’ Sri Ismail Sabri bin Yaakob, Pengerusi MADA, Dato’ Othman bin Aziz serta Pengerusi Jawatankuasa Pertanian dan Industri Asas Tani Negeri Kedah, YB Datuk Suraya binti Yaacob, Pengerusi NAFAS, Dato' Seri Saiful Bahari bin Haji Shuib dan Setiausaha Bahagian Industri Padi dan Beras Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani, Dato' Naimah binti Ramli serta wakil-wakil dari jabatan dan agensi di bawah Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani.










No comments:

Post a Comment