Monday, February 9, 2015

Lapan Teras Amanat Pengerusi MADA Di Tahun 2015

Pengerusi MADA, YB Dato` Othman bin Haji Aziz telah menggariskan kepada anggota-anggota MADA lapan teras untuk memacu MADA sepanjang tahun 2015 .

Lapan teras tersebut adalah; MADA- Nadi Jelapang Padi Negara, Program Tranformasi Kerajaan, Kejujuran & Integriti, Kemajuan Diri, Kesiapsiagaan, Latihan dan Latihan Semula, Konsep 1MADA dan Iltizam Tahun Baru 2015.

Beliau menegaskan demikian kepada 750 anggota MADA dalam Perhimpunan Bulanan MADA dan Amanat Tahun Baru 2015 Pengerusi MADA pada 12 Januari 2015 di Konkos, Ibu Pejabat MADA.

Dalam ucapannya lagi, beliau berasa bangga dengan kejayaan yang dicapai oleh MADA pada tahun 2014 seperti menjayakan program Jom Turun Bendang MADA, Lawatan Ketua Setiausaha Negara ke Ladang Tobiar , Hari Peladang Penternak dan Nelayan Peringkat Negeri dan Kebangsaan, MAHA 2014 dan banyak lagi sehingga berjaya menaikkan imej MADA kepada negara dan juga dunia.

Hadir sama dalam perhimpunan tersebut adalah Pengurus Besar MADA, Tuan Haji Md Zuki bin Ismail, Timbalan Pengurus Besar (Pertanian) MADA, Encik Fouzi bin Ali, Timbalan Pengurus Besar (Teknikal) MADA Ir Hor Tek Lip, Pengarah-pengarah Bahagian MADA, dan Pengurus-Pengurus Wilayah MADA.

No comments:

Post a Comment