Saturday, June 20, 2015

Taska Permata Nur Kasih beri kemudahan anggota MADA

Taska Permata Nur Kasih memberi kemudahan kepada anggota MADA untuk menghantar anak-anak ke Taska yang ditempatkan berhampiran dengan tempat kerja.

Penaung Puspanita MADA, Datin Soliha binti Hisham berkata penubuhan taska tersebut merupakan inisiatif MADA dan dikendalikan oleh Puspanita MADA yang bertujuan bagi menjaga kebajikan anggota MADA.

Beliau yang juga isteri kepada Pengerusi MADA, Dato` Othman bin Haji Aziz berharap dengan adanya Taska yang ditubuhkan di perkarangan Ibu Pejabat MADA ini dapat memberi semangat kerja dan fokus dalam perkhidmatan setiap anggota MADA serta meningkatkan produktiviti kerja masing-masing.

Katanya, pewujudan taska di tempat kerja ini juga merupkana usaha kerajaan untuk menarik minat golongan wanita berpendidikan tinggi untuk kembali bekerja selaras dengan hasrrat kerajaan untuk mencapai sasaran sebanyak 59 peratus penyertaan tenaga kerja wanita dalam sektor pekerjaan sama ada swasta atau kerajaan.

Beliau berkata demikian dalam Majlis Perasmian Taska Permata Nur Kasih pada 14 Jun 2015 sebelum melakukan gimik perasmian dan beramah mesra bersama anak-anak anggota MADA di Taska tersebut.

Hadir sama dalam majlis tersebut adalah Pengurus Besar MADA, Tuan Haji Md Zuki bin Ismail dan Pengerusi Puspanita MADA, Hajah Raidzoh binti Md Akhir.



No comments:

Post a Comment