Wednesday, May 27, 2015

2,000 pengunjung banjiri Hari Keluarga MADA 2015

Seramai 2,000 pengunjung telah membanjiri Ibu Pejabat MADA pada 23 Mei 2015 sempena Hari Keluarga MADA 2015 yang diterajui oleh Bahagian Pengurusan Sumber Manusia MADA.

Anggota-anggota MADA berserta ahli keluarga telah mula membanjiri perkarangan ibu pejabat MADA seawal jam 8.00 pagi dengan menyertai senamanrobik keluarga dan kemudiannya menyertai acara perasmian yang disempurnakan oleh Pengurus Besar MADA, Tuan Haji Md Zuki bin Ismail, dan ianya sebagai tanda bermulanya aktiviti-aktiviti yang telah disediakan di sepanjang program Hari Keluarga MADA 2015 ini.

Tuan Haji Md Zuki dalam ucapannya berkata dengan ada Hari Keluarga MADA 2015 ini dapat mengeratkan hubungan silaturahim dan kemesraan di kalangan warga kerja MADA berserta keluarga masing-masing melalui aktiviti-aktiviti yang telah disediakan selaras dengan tagline program ini ‘MADA Penyatu Institusi Keluarga’.

Antara aktiviti-aktiviti pelbagai kategori yang disediakan sepanjang program Hari Keluarga MADA 2015 berlangsung adalah pertandingan mewarna, musang berjanggut, MADA Chef Junior, sukaneka kanak-kanak dan stylista couple fashion show.

Bagi kategori riadah pula acara yang disediakan adalah boat riding, kereta kuda, bouncing car, buih besar, yang disediakan kepada pengunjung secara percuma.

Bagi Pengerusi MADA, Dato` Othman bin Haji Aziz pula berkata, program Hari Keluarga MADA 2015 memberi makna yang cukup mendalam kepada semua anggota MADA kerana selain mengeratkan hubungan silaturahim antara satu sama lain ia juga dapat menyuntik semangat kekitaan, kebersamaan dan juga berbangga dalam berkhidmat di MADA.

Katanya, sebagai anggota MADA hendaklah bersama-sama memikul tanggungjawab yang telah diamanahkan dan memberi perkhidmatan sebaik mungkin dalam membantu peladang di Kawasan Muda meningkatkan pendapatan dan hasil padi.

Beliau berkata demikian dalam majlis penutup Hari Keluarga MADA 2015 sebelum menyampaikan hadiah cabutan bertuah dan juga hadiah-hadiah kepada pemenang setiap kategori yang dipertandingkan.




No comments:

Post a Comment